آخرین اخبار

دکتر خواجه بیشک: نظارت بر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تشدید می شود
دکتر خواجه بیشک: نظارت بر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تشدید می شود

1401/10/03
تعداد بازدید:49

در بازدید میدانی رئیس اداره نظارت بر مواد خوراکی،آشامیدنی و بهداشتی مطرح شد؛
صدور پروانه های بهداشتی تسهیل می شود

1401/09/22
تعداد بازدید:44

کشف کارگاه داروهای تقلبی در مراغه
کارگاه غیرمجاز داروهای تقلبی در شهرستان مراغه کشف شد

1401/09/12
تعداد بازدید:44

مدیریت غذا و دارو برگزار کرد
چهارمین کمیته فنی قانونی مدیریت غذا و دارو برگزار شد

1401/08/10
تعداد بازدید:50
    تاریخ : سه شنبه 22 آذر 1401
    کد 116

    در بازدید میدانی رئیس اداره نظارت بر مواد خوراکی،آشامیدنی و بهداشتی مطرح شد؛

    صدور پروانه های بهداشتی تسهیل می شود

    به گزارش مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه، رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر مواد خوراکی آشامیدنی و بهداشتی مدیریت غذا و دارو مراغه به بهمراه مدیران معاونت غذا و دارو کلان منطقه در راستای حمایت از تولید و تسهیل صدور پروانه های بهداشتی از واحد تولید جوش شیرین در مراغه بازدید بعمل آوردند.
    دکتر خواجه بیشک رئیس اداره نظارت بر مواد خوراکی آشامیدنی و بهداشتی مدیریت غذا و دارو مراغه در این خصوص گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 1401 به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و لزوم تسهیل صدور پروانه های بهداشتی از واحد تولید جوش شیرین در شهرستان مراغه بازدید بعمل آمد تا با بررسی موانع و مشکلات موجود نسبت به صدور مجوزهای بهداشتی اقدام گردد.

    وی افزود: واحد مذکور یکی از مجهزترین واحدهای تحت نظارت این مدیریت خواهد بود که از نظر فضای فیزیکی و امکانات تولیدی و آزمایشگاهی دارای شرایط مطلوب می باشد و راه اندازی خط تولید مذکور باعث اشتغال آفرینی در شهرستان مراغه خواهد شد.

    وی ادامه داد: مدیریت غذا و دارو علاوه بر انجام دقیق وظایف نظارتی، حمایت از واحدهای تولیدی اشتغال آفرین را وظیفه خود دانسته و در راستای دستورات مقام معظم رهبری و در چهارچوب قانون از این واحدها حمایت می نماید.

    دکتر خواجه بیشک در آخر به موضوع تسهیل فرایندهای صدور مجوز های بهداشتی اشاره کرد وگفت: این اداره از تمامی افرادی که قصد سرمایه گذاری در زمینه تولید مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی در شهرستان  داشته باشند حمایت می کند و تا جای ممکن تلاش خود را جهت تسهیل فرایندهای موجود بکار می گیرد.  
     
    • نوشته شده
    • توسط خبرزنfda خبرزن
    • تعداد بازدید 44
    • ویرایش شده
    • در دوشنبه 5 دي 1401
    • توسط خبرزنfda خبرزن