آخرین اخبار

دکتر خواجه بیشک: نظارت بر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تشدید می شود
دکتر خواجه بیشک: نظارت بر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تشدید می شود

1401/10/03
تعداد بازدید:50

در بازدید میدانی رئیس اداره نظارت بر مواد خوراکی،آشامیدنی و بهداشتی مطرح شد؛
صدور پروانه های بهداشتی تسهیل می شود

1401/09/22
تعداد بازدید:45

کشف کارگاه داروهای تقلبی در مراغه
کارگاه غیرمجاز داروهای تقلبی در شهرستان مراغه کشف شد

1401/09/12
تعداد بازدید:44

مدیریت غذا و دارو برگزار کرد
چهارمین کمیته فنی قانونی مدیریت غذا و دارو برگزار شد

1401/08/10
تعداد بازدید:50
    تاریخ : يکشنبه 30 خرداد 1395
    کد 30

    اخذ پروانه ساخت بهداشتی توسط یک واحد تولید در شهرستان مراغه طی پیگیری های کارشناسان کنترل مواد غذایی مدیریت غذا و دارو

    به گزارش روابط عمومی مدیریت غذا و دارو، یک واحد تولیدی غیر مجاز و متخلف که بصورت غیربهداشتی و بدون پروانه ساخت اقدام به تولید محصول می نمود، طی پیگیری های کارشناسان این مدیریت اقدام به اخذ پروانه ساخت کرده و به صورت قانونی و بهداشتی اقدام به تولید می نمایند.
     
     

    به گزارش روابط عمومی مدیریت غذا و دارو،  یک واحد تولیدی غیر مجاز و متخلف که بصورت غیربهداشتی و بدون پروانه ساخت اقدام به تولید محصول می نمود،  طی پیگیری های کارشناسان این مدیریت اقدام به اخذ پروانه ساخت کرده و به صورت قانونی و بهداشتی اقدام به تولید می­ نمایند.

    به گفته دکتر خرمی سرپرست مدیریت غذا و دارو، کارخانه مذکور که بصورت غیرمجاز اقدام به تولید مواد غذایی مینمود، در ابتدا طی بازدیدهای کارشناسان این مدیریت کشف و محل پلمب گردید و مراتب جهت ادامه مراحل به سایر مراجع قانونی ارجاع داده شد. مالک و مسئول کارخانه مذکور طی پیگیری های مستمر کارشناسان کنترل مواد غذایی مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه، اقدام به بهبود وضعیت کارخانه و اخذ پروانه های ساخت بهداشتی نموده و پس از طی مراحل قانونی شروع به تولید مواد غذایی زیر نظر کارشناسان این مدیریت نموده است.

    دکتر خرمی افزود: مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه علاوه بر انجام وظایف نظارتی، از افراد مشتاق به تولید مواد غذایی در حیطه نظارتی این مدیریت حمایت های لازم را بعمل می آورد و در راستای اخذ پروانه های ساخت و شاسه های بهداشتی توسط افراد و واحد های تولیدی، راهنمایی ها و پیگیری های لازم را انجام داده و در راستای انجام رسالت اصلی این مدیریت که همان سلامت غذایی و دارویی میباشد، تمام تلاش و امکانات خود را بکار میگیرد.

     

     

     


     
    • نوشته شده
    • توسط دانشکده پرستاری
    • تعداد بازدید 290
    • ویرایش شده
    • در چهارشنبه 30 فروردين 1396
    • توسط ???? ???? روابط عمومی ( پایگاه خبری وب دا)