آخرین اخبار

دکتر خواجه بیشک: نظارت بر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تشدید می شود
دکتر خواجه بیشک: نظارت بر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تشدید می شود

1401/10/03
تعداد بازدید:50

در بازدید میدانی رئیس اداره نظارت بر مواد خوراکی،آشامیدنی و بهداشتی مطرح شد؛
صدور پروانه های بهداشتی تسهیل می شود

1401/09/22
تعداد بازدید:45

کشف کارگاه داروهای تقلبی در مراغه
کارگاه غیرمجاز داروهای تقلبی در شهرستان مراغه کشف شد

1401/09/12
تعداد بازدید:44

مدیریت غذا و دارو برگزار کرد
چهارمین کمیته فنی قانونی مدیریت غذا و دارو برگزار شد

1401/08/10
تعداد بازدید:50
    تاریخ : دوشنبه 14 تير 1395
    کد 36

    برگزاری جلسه هم اندیشی داروسازان شهرستان مراغه در مدیریت غذا و دارو

    اولین جلسه تعامل داروسازان (موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها)در محل سایت دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور جناب آقای دکتر خرمی سرپرست محترم مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه و کارشناسان امور دارویی این مدیریت برگزار گردید.
     

    در مورخه 13/04/95 در محل سایت دانشکده علوم پزشکی مراغه اولین جلسه تعامل داروسازان (موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها) با حضور جناب آقای دکتر خرمی سرپرست محترم مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه و کارشناسان امور دارویی این مدیریت برگزار گردید.

    در ابتدای جلسه آقای دکتر خرمی سرپرست محترم مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن خوشامدگویی و تبریک ماه مبارک رمضان ضمن بیان اهداف تشکیل جلسه به تعامل هر چه بیشتر داروسازان و مدیریت تاکید نموده و به تبع آن افزایش سطح کیفی داروخانه ها را خواستار گردیدند.

    سپس خانم دکتر نقوی کارشناس امور دارویی مدیریت غذا و دارو در ارتباط با صدور پروانه الکترونیک داروخانه ها ، تمدید پروانه های موسسین و مسئولین فنی و سیستم Hix توضیحاتی بیان نمودند. همچنین در راستای مشارکت هرچه بیشتر داروخانه ها به توزیع داروهای ام اس،خاص،پیوندی و عقد تفاهم نامه حمایت از بیماران خاص وصعب ا لعلاج اشاره کردند و از داروخانه های متقاضی، دعوت به همکاری نمودند.

    در ادامه دکتر نقوی مطالبی چند در ارتباط با ارزشیابی سالانه داروخانه ها مطرح کردند و یادآور شدند که این ارزشیابی سالانه 2 بار و با اطلاع قبلی داروخانه ها با هدف افزایش سطح کمی و کیفی ارزشیابی داروخانه انجام خواهد گرفت و در همین راستا به مشارکت داروسازان در ثبت عوارض دارویی (فرم زردرنگ (ADRاشاره نموده و به حاضرین در جمع خاطرنشان شدند که در راستای ارج نهادن به حضور و مشارکت آنان از این پس به داروخانه هایی که با این مدیریت مشارکت حداکثری داشته و از نمرات ارزشیابی بالاتری برخوردار باشند امتیازاتی تعلق خواهد گرفت.

    درنهایت به سوالات و ابهامات داروسازان حاضر در جلسه در ارتباط با موارد ذکر شده پرداخته و حاضرین در جلسه چالش ها و مسائل مربوط به صنف را مطرح نموده و از مدیریت درخواست هر چه بیشتر تشکیل این جلسات را خواستار شدند.

    در پایان جلسه آقای دکتر عباسی کارشناس امور دارویی مدیریت غذا و دارو  به جمع بندی مطالب پرداخته و ابراز نمودند: حل مشکلات داروخانه ها و رضایت هر چه بیشتر بیماران یکی از اولویت های مهم مدیریت غذا و دارو مییاشد که در این راستا این مدیریت تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و حتما از انتقادات و پیشنهادات داروسازان محترم استفاده خواهد کرد.

    • نوشته شده
    • توسط دانشکده پرستاری
    • تعداد بازدید 694
    • ویرایش شده
    • در چهارشنبه 30 فروردين 1396
    • توسط ???? ???? روابط عمومی ( پایگاه خبری وب دا)